رفتن به نوشته‌ها

L.A. Times لرزیده از تابستان آشوب و رسوائی

در شب جمعه ماه گذشته ، نرمان پرلستاین ، سردبیر اجرایی لس آنجلس تایمز ، با ارسال نامه ای کوتاه به اتاق خبر ، اعلام کرد آرش مرکزی ستون نویس ورزشی ، استعفا داده است.

تحقیقی داخلی نشان داد که ستون نویس اطلاعات موجود در هفت داستان را از منابع دیگر کپی کرده است. پرلستین گفت توضیحات “برای ثبت” به هر یک از مقاله ها اضافه شده است.

اما داستان چیز دیگری بود. به مدت یک سال و نیم ، میل و علاقه نویسندگان پیشکسوت ورزش در برداشتن نثر از انتشارات مطبوعاتی و سایر منابع ، روابط دنج وی با روزنامه نگاران و پست هایش در شبکه های اجتماعی که باعث تجلیل از مشاغل تجاری ، از جمله یک هتل لوکس در لاس وگاس شده بود ، مورد سرزنش قرار گرفت.

رفتن مرکزی آخرین سری از رسوایی ها بود که اتاق خبر را درگیر خود کرده و منجر به یک تغییر فوق العاده در بالای تایمز شده است. از اوایل سال گذشته ، شش ویرایشگر برجسته به دلیل خلع اخلاقی ، رفتار قلدری یا سایر نقص مدیریت ، از کار اخراج شدند ، از مقامات پایین آمدند یا مسئولیت های آنها کاهش یافت.

اقدامات انضباطی باعث خشم و عصبانیت اتاق خبری که قبلاً رو به رو شده است نشده است خودآزمایی دردناک نسبت به نژاد. پرلستین زیر آتش ، به اشتباهات خود اعتراف کرد و از سوابق خود دفاع کرد. او کناره گیری نمی کند اما گفت امیدوار است که به زودی برنامه ریزی جانشینی را با صاحب مقاله ، دکتر پاتریک سون-شیونگ تسریع کند.

پرلستین گفت: “اگرچه در شش ماه گذشته جهان تغییر کرده است ، اما ارزش های من همان ثابت مانده است.” “من هنوز هم معتقدم که من یک ویراستار اصولی هستم ، همیشه سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم. به همین دلیل من اینجا هستم. “

در سال 2018 ، Pearlstine از رهبری جستجوی رهبر جدید L.A. Times به تبدیل شدن به سردبیر اجرایی خودش روزنامه نگار 77 ساله – سردبیر سابق تایم Inc ، وال استریت ژورنال و فوربس و یک مدیر ارشد در Bloomberg News – گرانش هایی داشت که به زودی – Shiong و همسرش میشل بی چان به دنبال او بودند آنها تایمز را خریداری کردند و San Diego Union-Tribune با مبلغ 500 میلیون دلار. وی گفت ، پرلستین “از بازنشستگی بیرون آمد ،” برای هدایت احیا.

او می توانست یک شخصیت انتقالی ، یک حرفه ای فصلی باشد که می تواند کشتی را تثبیت کند و نسل جدیدی از رهبران را مرتب کند. اما تلاش وی برای بازسازی روزنامه تایمز ، از جمله استخدام سردبیران سطح بالا ، تکمیل رتبه ها و اصلاح جدید فناوری های تاریخ روزنامه ، با تلاطم اتاق خبر با مشکل روبرو شده است.

به زودی- Shiong حمایت خود را از Pearlstine ابراز کرد.

سون شیونگ گفت: “من کاملاً احساس سرزنش و آزاری کردم که در نورم آغاز شده است ، خصوصاً در این مرحله از زندگی حرفه ای او ، جایی که باید به خاطر همکاری هایش در روزنامه نگاری آمریکا مورد ستایش قرار گیرد.” “من احساس کردم که او برای سازمان ما بسیار ارزشمند است.”

پاتریک سون-شیونگ ، از چپ ، کریس آرگنتییری و نورم پرلستین در سال 2018 جلسه ای را با کارکنان L.A. Times برگزار می کنند.

دکتر پاتریک سون شیونگ ، سمت چپ ، لس آنجلس تایمز را از Tronc در سال 2018 خریداری کرد. در کنار او کریس آرژنتییری ، رئیس مرکز ، رئیس و مدیر عامل L.A. Times و Norman Pearlstine ، سردبیر اجرایی L.A. Times است.

(مل ملکون / لس آنجلس تایمز)

با خرید خانواده Soon-Shiong در سال 2018 ، بعد از یک دهه آشفتگی ، امید تازه ای به وجود آمد. اما بر اساس مصاحبه های انجام شده با بیش از 50 نفر از کارمندان فعلی و سابق ، اشتباهات مدیریتی و خلاصی از اخلاق باعث ایجاد اضطراب و بی اعتمادی در اتاق خبر شده است. همانطور که تایمز می خواست روزنامه نگاری خود را تقویت کند ، سردبیران برتر اجازه دادند مشکلات مدیریتی بیشتر شود.

ماركس هارپر ، ویراستار تصویر ، گفت: “درد گذشته هرگز واقعاً خوب نشده است.” “پس از فروش ، ما انتظار داشتیم که یک تخیل و جوان سازی اتفاق بیفتد. در عوض ، ما جنجال ها و رسوایی هایی داشته ایم. “

تایمز قبلاً بحران های اخلاقی را پشت سر گذاشته است. در سال 1999 ، مدیران بازرگانی مخفیانه با Staples Center ، بدون اطلاع اتاق خبر ، یک معامله تقسیم سود را منعقد کردند ، که یک مجله براق 168 صفحه ای را به صحنه جدید اختصاص داد. منتقد رسانه ای تایمز دیوید شاو این تقصیر را به نگارش درآورد.

تایمز دو خبرنگار را موظف کرد تا در مورد جنجال های اخیر تلاش کنند تا با خوانندگان خود شفاف باشند. پرلستین گفت: “اگر می خواهیم چراغی به دیگران بتابانیم ، باید مایل باشیم نوری به خودمان بتابانیم.”

::

تابستان مشکلات روزنامه تایمز برای اولین بار پس از کشته شدن جورج فلوید در 25 مه در مینیاپولیس رخ داد. به دلیل افت تبلیغات توسط ویروس جدید کرونا ، روزنامه نگاران پس از موافقت با اقدامات موقت در حاشیه بودند. اعضای کارکنان با مراجعه به رسانه های اجتماعی و بستر ارتباطی اسلک خواستار عدم موفقیت تایمز در پوشش جوامع رنگی و نگهداری روزنامه نگاران از زمینه های کمبود نمایندگی شدند.

کلی مک براید ، رئیس مرکز اخلاق و رهبری کریگ نیومارک در انستیتوی پوینتر گفت: “روزنامه نگاران جوان از مدیران خود بیشتر از نسل های گذشته طلب دارند.” “تیم های مدیریتی در کل روزنامه نگاری در حال کشف این موضوع هستند. این فقط مختص L.A. Times نیست. “

انتقاد از نژادپرستی نهادی به زودی با خشم ناشی از اتهامات مربوط به تخلفات اخلاقی و اقدامات نادرست مدیریتی همراه شد. دو بخش روزنامه به نقطه اشتعال تبدیل شدند: غذا و ورزش.

در اوایل سال 2019 ، تایمز در جستجوی راه هایی برای جذب خوانندگان فراتر از پایگاه آنجلنوس قدیمی و مرفه تر بود. بخشی از این طرح پوشش ورزش ، قمار و لاس وگاس بود که قرعه کشی بزرگی برای کالیفرنیای جنوبی بود.

آنخل رودریگز، كه بعنوان دستيار مدير تحرير در ورزش بود ، فكر كرد Markazi ، نويسنده ESPN مستقر در ال.ا. كه به ورزش لاس وگاس پرداخته ، مناسب خواهد بود. مرکزی با یک کلاهبردار هالیوود ، شهر در اطراف شهر ، 120،000 دنبال کننده توییتر را جمع کرده و مخاطبان اینستاگرام را که مجذوب این سفر کاهش وزن او.

این روزنامه استخدام وی را در بوق و کرنا کرد ، اما چندین روزنامه نگار کهنه کار زنگ خطر خود را به رودریگز رساندند. در میان آنها خبرنگار شرکت ورزشی ناتان فنو بود.

چند روز پس از استخدام مرکزی ، فنو در نامه ای به رودریگز نوشت: “به نظر می رسد آرش سابقه رعایت استانداردهای اخلاقی متفاوت از استانداردهای ما را دارد.” وی رفتاری را که باعث خدشه دار کردن دستورالعمل های اخلاقی تایمز شود ، از جمله “عدم معرفی خود به عنوان روزنامه نگار … [and] شرکتهایی را که وی حمایت می کند تبلیغ می کند. “

در ژوئیه 2010 ، پس از آنكه Markazi موفق شد وارد یك مهمانی لبرون جیمز در لاس وگاس شود ، داستانی از او در مورد این تجربه نوشت قبل از اینکه ESPN آن را خاموش کند ، مدت کوتاهی در سرور اینترنت ESPN ظاهر شد. به گفته ESPN ، مشکل این بود که مرکزی هنگام معرفی با جیمز یا مدیرش خود را به عنوان خبرنگار معرفی نکرده بود. مرکزی منضبط نبود.

کیمی یوشینو ، مدیر عامل ، شروع به بررسی نگرانی های کارمندان کرد. او و پرلستین با مدیران شرکت والت دیزنی ، صاحب این غول بزرگ ورزشی ، تماس گرفتند و آنها گفتند که به مرکزی احترام گذاشته اند.

Pearlstine در 25 ژانویه 2019 در پاسخ به Fenno نوشت: “ESPN فکر کرد که شکوه آرش یک امتیاز مثبت است – او از طرفداران جوانتر درخواست کرد که ESPN و سایر مراکز اطلاعات ورزشی برای زنده ماندن باید آنها را جذب کنند.”

آرش مرکزی ، ستون نویس سابق L.A. Times

آرش مرکزی ، ستون نویس سابق ورزشی L.A. Times ماه گذشته استعفا داد ، زیرا تحقیقات داخلی نشان داد که او اطلاعات موجود در هفت داستان را از منابع دیگر کپی کرده است.

(کرک مک کوی / لس آنجلس تایمز)

شش هفته پس از کار ، مشکلی پیش آمد که به برکت سردبیرش ، مرکزی با لین سوان ، مدیر ورزشی وقت USC مصاحبه کرد. اما مرکزی یک استاد کمکی در USC بود و دستورالعمل های اخلاقی تایمز روزنامه نگاران را از پرداختن به موضوعاتی که با آنها ارتباط دارند ، به ویژه از نظر مالی منع می کند.

کارمندان عصبانی بودند. آنها همچنین به آنچه پست های تبلیغاتی تبلیغاتی Markazi در رسانه های اجتماعی خوانده اند ، از جمله فریاد برای هتلی گرم در نوار لاس وگاس – Cosmopolitan ، اعتراض کردند. چندین نویسنده ورزش گفتند که سردبیران در ابتدا نگرانی ها را کنار زدند.

بیل پلاسکه ، ستون نویس ، گفت: “آنها به ما نگاه می كردند كه ما یك دسته دایناسورهای كثیف و پیر هستیم كه این لگن را دوست نداریم.” “این احساس وجود داشت ،” خوب ، این فقط ورزش است. “اما اینطور نیست فقط ورزش ها. ورزش بافت جامعه است و خوانندگان سزاوار مراقبت ، اعتماد و صداقت ما هستند. “

هنگام ویرایش یک قطعه مرکزی در ماه ژانویه ، مایک Hiserman ، ویراستار ورزشی گفت که او یک پلاگین برای Rocket Mortgage در یک ستونی در مورد بازیکن سابق NFL ، باری سندرز. او گفت که آن را حذف کرده است. پس از آن ، هیسرمن از یك مدیر اجرایی روابط عمومی ایمیلی دریافت كرد و وی هسرمن را سرزنش كرد و از اینكه شكایت كرد كه طبق اعلامیه مركزی ، موافقت كرده است كه در ازای مصاحبه با سندرز ، راكت رهنی را درج كند ، طبق نسخه ای از ایمیل ،

هیسرمن به عقب برگشت که اگر خبرنگاری “قولی را بدهد که نتواند به آن عمل کند ، فکر می کنم گوشت گاو شما ممکن است با او باشد”. هیسرمن گفت که وی به مرکزی گفت که نمی تواند معاملات اینچنینی را قطع کند. مرکزی گفت که او چنین پیمانی را نبسته است.

پیام های توجیه آمیز Markazi – از جمله توییت 21 مه که می گوید Cosmopolitan اتاق های تخفیفی را ارائه می دهد ، “با شروع از 128 دلار در شب” – منجر به مشکلاتی شد. در ماه ژوئن ، وی برای تهیه گزارش از بازگشایی کازینوها به لاس وگاس فرستاده شد و ویدئویی را منتشر کرد ، که ویروسی شد ، و تعداد زیادی از افراد بدون ماسک را در Cosmopolitan نشان می دهد. وی این صحنه را در داستان سفر 11 ژوئن درباره بازگشایی شهر توصیف کرد.

کارگران کازینوی Cosmopolitan در اواخر ماه ژوئن با مرکزي تماس گرفتند ، اميدوارند که وي بيماری COVID-19 را در محل اقامتگاه افشا کند.

مرکزی در مورد نکات در 29 ژوئن به رئیس خود ، ویراستار اجرایی ورزش کریستین استون ، گفت. استون به جفری فلیشمن ، سردبیر ملی ، پیشنهاد کرد که این روزنامه مركزی و گزارشگر دوم را برای تحقیق بفرستد. خبرنگار ملی ملیسا اتحاد این ماموریت را دریافت کرد و در تاریخ 1 ژوئیه وارد لاس وگاس شد.

در آن روز ، معاون خبری “آنچه در لس آنجلس تایمز اشتباه رفت، “که شامل بخشی از ماركزی و توئیت های جهانی او بود. اتحاد بلافاصله درمورد همکاری با مرکزی نسبت به سردبیر خود ابراز نارضایتی کرد. فلیشمن گفت كه او گناهان او را در میان می گذارد و او به سرعت به استون پیام داد و از او س askingال كرد كه آیا اخلاقی درباره مركزی وجود دارد كه می تواند مربوط به مقاله باشد. استون به او گفت كه هيچ وجود ندارد ، او گفت.

مرکزی در یک سوئیت در Cosmopolitan اقامت داشت ، و از مزایای عضویت در پلاتین خود ، از جمله استفاده از خدمات لیموترش هتل – یک سدان مشکی که با آرم Cosmopolitan تزئین شده بود ، لذت می برد. استون گفت که وی در مورد رابطه خود با هتل از مرکزی سedال کرده است ، اما از این که تعارض منافع ندارد ، راضی است.

بنا به گفته اتحاد و دو نفر دیگر که با این موضوع آشنا بودند ، سپس با تبلیغات هتل غرق شد که متوجه شد مرکزی در حال کار بر روی یک داستان COVID است ، نه در شهر برای پوشش خبری یک رویداد ورزشی.

اتحاد گفت که در طول هفته در وگاس او با درگیری مرکزی به طور روزافزونی ناآرام شد و با سردبیران در مورد اوضاع گفتگو کرد. وی گفت: “ما احساس كردیم سوالات زیادی وجود دارد كه آرش را در این ماجرا نگه می دارد.”

مدیر تحریریه ، اسكات كرافت ، سرانجام داستان COVID را به قتل رساند ، و تشخیص داد كه به خطر افتاده است.

یکی از خبرگزاران هتل که از ترس از دست دادن شغل خود خواست نامش مشخص نشود ، گفت: “این واقعا بالون ما را خراب کرد – وقتی L.A. Times نتوانست ماجرا را بیرون بکشد.”

Cosmopolitan با اشاره به حریم خصوصی مهمان از اظهار نظر خودداری کرد ، اما در بیانیه ای گفت که این امر ایمنی مهمانان و کارکنان را جدی می گیرد و طرح ضدعفونی “پیشرو در صنعت” خود را تقویت کرده است.

Cosmopolitan گفت: “ما خودمان را به یک اصول اخلاقی سخت گیرانه متعهد می کنیم” ، و این نکات در برنامه پاداش میهمان آن “صرفاً براساس هزینه شخصی هر یک از اعضای با استراحتگاه است.”

پس از آنکه 18 نفر از اعضای ستاد ورزشی خواستار تحقیق و تفحص شدند ، جان کانالیس و کرافت و دستیار مدیر تحریریه مركزی را بازبینی كردند كه دو روز بعد در 8 ژوئیه با پرداخت حقوق تعلیق شد. آنها موضوعاتی را با هفت داستان ، از جمله یك مقاله جنون مارس 2019 ، مستند كردند. شامل چندین پاراگراف تقریباً مشابه پاراگراف موجود در یک قطعه جنون مارس 2018 بود که مرکزی برای ESPN نوشت. همین نقل قول ، از یک مقام مسئول گردشگری در لاس وگاس ، در هر دو قسمت ظاهر شد.

سردبیران سو ab استفاده های دیگری از دستورالعمل های اخلاقی مقاله را یافتند ، از جمله ماركازی با استفاده از موقعیت خود برای عضویت یک ساله رایگان در باشگاه ورزشی لس آنجلس ، طبق گفته سه نفر از افراد آشنا به موضوع كه مجاز به اظهارنظر نبودند. زیر رهنمودهای اخلاقی بار، که در مطالب جهت دهی به کارمندان جدید گنجانده شده است ، روزنامه نگاران “از دریافت هدیه یا دادن هدیه به منابع خبری ، منابع خبری احتمالی یا کسانی که می خواهند تحت تأثیر قرار دادن خبر قرار بگیرند منع شده اند.”

کرافت گفت: “ما هر روز از خوانندگان خود می خواهیم که به روزنامه نگاری ما اعتماد کنند ، و یک بخش اساسی از این توافقنامه ، صداقت کارکنان ما است – در هر سطح از سازمان”. “مهمترین مسئولیت ما به عنوان ویراستار این است که هنگام ایجاد نگرانی های اخلاقی ، توجه زیادی داشته باشیم و اقدامات قاطع انجام دهیم.”

مرکزی با استعفا موافقت کرد. وی تلاش برای استفاده از موقعیت خود برای به دست آوردن امتیازات یا قطع معاملات جانبی با روزنامه نگاران را انکار کرد. در مورد پست هایش در شبکه های اجتماعی ، او گفت که این واقعیت را از دست داده است که مردم تمایز کمی بین “آرش ، شخص و آرش ، روزنامه نگار” می بینند.

مرکزی گفت: “همه چیز دلخراش است.” “من اشتباه کردم ، و به مکانی رفتم که استقبال نکردم.”

اکنون ویراستار برتر ورزش ، استون ، در مورد ارسال Markazi به وگاس برای پوشش شیوع COVID با بررسی جدی روبرو شده است. چندین نویسنده پرسنل به طور ناشناس شکایتی را علیه منابع انسانی از استون تشکیل دادند که پس از 27 سال حضور در Sports Illustrated در فوریه به این روزنامه پیوست.

در این شکایت ادعا می شود که استون ، مرکزی را – یکی از همکاران سابقش در Sports Illustrated – به لاس وگاس فرستاده است تا داستان COVID-19 را برای اصلاح تصویر مرکزی انجام دهد. استون ، در مصاحبه ای ، این عقیده را مورد اختلاف قرار داد ، اما تأیید کرد که درک درگیری را کند کرده است.

استون گفت: “واقعاً تا آخر هفته چهارم ژوئیه نبود و بعد از مقاله Vice ، فهمیدم این یک مشکل بزرگ و بزرگ است.” “آیا باید این را زودتر تشخیص می دادم؟ کاش داشتم.”

رودریگز ، سردبیر سابق ورزش که مرکزی را استخدام کرد ، گفت: “من توانایی او را برای تغییر و زندگی در قوانین L.A. Times بیش از حد ارزیابی کردم ، اما در نهایت نتیجه نگرفت و این بر عهده من است.”

رودریگز همچنین با انتقاداتی روبرو شد زیرا در پرداخت هزینه مهمانی کارمندان ژانویه 2018 در پیست اتومبیلرانی سانتا آنیتا ، که تایمز پوشش می دهد ، نبود. رودریگز از طریق بخش روابط عمومی پیست میهمانی خداحافظی را برای یک سردبیر قدیمی ورزش ترتیب داد و گفت که این مقاله هزینه ها را پوشش می دهد. روز مهمانی ، رودریگز گفت که آنفولانزا داشت و در آن شرکت نکرد.

رودریگز گفت که از کار خود پرت شده و آماده رفتن به المپیک کره جنوبی می شود و به راحتی پرداخت قبض را فراموش کرد.

رودریگز گفت: “این اشتباه من بود.”

آنخل رودریگز ، سردبیر سابق ورزشی L.A. Times

آنخل رودریگز ، سردبیر سابق ورزشی L.A. Times ، که آرش مرکزی را به خدمت گرفت ، نیز به دلیل عدم پرداخت هزینه مهمانی کارمندان ژانویه 2018 در پیست اتومبیلرانی سانتا آنیتا ، که تایمز پوشش می دهد ، با انتقاداتی روبرو شد. او در ماه آگوست از رئیس شرکت کنار رفت و دیگر مستقیماً بر روزنامه نگاران نظارت نمی کند.

(مل ملکون / لس آنجلس تایمز)

پرلستین آن را “یک خطای جدی” خواند و افزود: “ما تعهد مطلق داشتیم که هر چه هزینه کرد بپردازیم ، و باید هزینه آن را در روز مهمانی پرداخت می کردیم.” (مقاله سعی کرد تابستان امسال با اهدای 3000 دلار ، به دستور سانتا آنیتا ، به یک موسسه خیریه وابسته به پیست برای نژادهای اصیل جبران کند.)

بحث دیگر شامل روابط کوتاه مدت با کنفرانس ورزشی کالج Pacific-12 ، معامله 100000 دلاری بود که توسط Pac-12 و بخش تبلیغات روزنامه در اکتبر 2018 تنظیم شد. Pac-12 به دنبال تبلیغات بود و تایمز می خواست پوشش ورزشی خود را در مورد کالج های کم پوشش از جمله ژیمناستیک ، فوتبال و واترپلو افزایش دهد. از Pac-12 خواسته است تا به آن کمک کند تبلیغاتی را پیدا کند که از چنین پوشش گسترده ای پشتیبانی می کند.

رودریگز را وارد بحث کرد. رودریگز در نامه ارسال نامه الکترونیکی به چند نفر از کارکنان خود نوشت: “با توجه به نیاز به افزایش پوشش ورزشی زنان و تمایل به داشتن داستان های بیشتر در مناطق دیگر در مورد سایر ورزش ها ، ما تصمیم گرفتیم این فرصت را دنبال کنیم.”

در نهایت ، قرارداد بین تایمز و Pac-12 بود – نه تبلیغ کنندگان شخص ثالث. و نویسندگان شروع به سingال كردن از رودریگز ، یوشینو و سرانجام پرلستین كردند و پرسیدند كه چرا مقاله گزارش خود را در مورد سازمانی كه تحت عنوان پول تهیه می كند تنظیم می كند.

پرلستین توافق را فسخ کرد. سخنگوی تایمز ، هیلاری منینگ گفت هیچ پولی دست عوض نکرد.

پاییز گذشته ، رودریگز به یک وظیفه جدید روی آورد و بر میز خبر دیجیتال نظارت کرد.

در حالی که در ورزش بود ، اضافه شدن نویسندگان بیس بال دوزبانه و استخدام کارکنان جوان و متنوع تر به او اعتبار داده شد. رودریگز تنها لاتینی بود که در راس روزنامه تایمز قرار داشت – در شهری که تقریبا نیمی از لاتین است.

اما در ماه آگوست ، او از مقام رهبری کناره گیری کرد و از آن زمان در پروژه هایی مانند دیجیتال سازی سری لاتین برنده پولیتزر The Times 1983 و تلاش برای تقویت محتوای اسپانیایی زبان کار کرده است. امروز او دیگر نظارت مستقیمی بر روزنامه نگاران ندارد.

::

تعداد کمی از گروه ها بیش از غذا ، جاه طلبی های این مقاله و درس شکست های اخیر آن را نشان می دادند. پوشش غذایی به عنوان محور اصلی تحول روزنامه در دوره Soon-Shiong قرار گرفت و یوشینو پیشگام این تلاش بود که سعی در ایجاد یک تیم تمام ستاره ایجاد شده در اطراف استخدام سردبیر Peter Meehan داشت.

درگذشت جاناتان گلد ، منتقد رستوران تایمز در سال 2018 سردبیران و کارمندان گفتند که این بخش بدون خط فرعی حکیمانه خود خارج شده و ضربه عاطفی به کل اتاق خبر وارد کرده است. یوشینو که به دنبال افزایش بود ، هدف خود را برای دستیابی به بزرگترین “کسب” در دوران پس از طلا آغاز کرد: آوردن میهان ، که یکی از بنیانگذاران نشریه مواد مخدر Lucky Peach بود.

با استفاده از میهن ، این مقاله به راه اندازی مجدد یک بخش مستقل غذا با نوعی هنر شاد و سرمقاله پرداخت که هلو خوش شانس را تعریف کرده بود. تایمز همچنین شروع به ساخت یک آشپزخانه آزمایش جدید در پردیس روزنامه ال Segundo کرد. دو منتقد جدید مواد غذایی برای کار تقریباً غیرممکن در پر کردن کفش Gold’s استخدام شدند: پاتریشیا اسکارسگا و بیل آدیسون.

تا ژانویه 2019 ، میهان به عنوان سردبیر غذا معرفی شد ، اگرچه او تمام وقت در لس آنجلس زندگی نمی کرد ، در حالی که یکی از فرزندانش سال تحصیلی را تمام کرد در نیویورک اقامت داشت. آندره چانگ ، که تابستان قبل به عنوان خبرنگار به بخش غذا پیوسته بود ، به عنوان معاون میهان انتخاب شد.

کیمی یوشینو مدیر عامل L.A. Times

کیمی یوشینو ، مدیر عامل L.A Times ، تلاش کرد تا بخش مواد غذایی را تغییر دهد و به دنبال ایجاد یک تیم تمام ستاره پس از مرگ منتقد رستوران جاناتان گلد در سال 2018 باشد. او دیگر بر این بخش نظارت نمی کند.

(Jay L. Clendenin / Los Angeles Times)

در طول راه ، میهن به عنوان یک رئیس قلدر و همکار شهرت یافت. برای طعم سازان و مدیران بالاتر از درجه خود ، میهان کاملاً درخشان بود و رئیسان خود را به نتیجه می رساند ، اما هنگامی که به مدیریت زیر روی آورد ، طبق گفته کارکنان فعلی و سابق ، برخی از آنها اخیراً با نگرانی های خود علنی شدند شبکه های اجتماعی

در نوامبر 2019 ، اسكارسگا خواست كه با یوشینو ملاقات كند تا از تقاضاهای شدید میهن پس از بازگشت از مرخصی والدین گله كند. اسكارسگا در مصاحبه ای گفت: “من گفتم ،” این پسر مانند دکتر جکیل و آقای هاید است و من احساس می كنم كه روی پوسته های تخم مرغ راه می روم. ” “من گریه کردم ، و قبلا هرگز در محل کار گریه نکرده ام.”

به گفته اسكارسگا ، یوشینو به او گفت كه میهان سردبیر سخاوتمندانه و مهربانی است و از اینكه اسكارسگا “نتوانست آن طرف او را ببیند” متاسف است.

هفت ماه بعد ، در اول ژوئیه ، میهان ناپدید شد. سردبیر پس از یک سری توییت های یکی از نویسندگان مواد غذایی در نیویورک که ادعا می کند رئیس مستبد در Lucky Peach است ، استعفا داد و سوالاتی را در مورد رفتار او در The Times مطرح کرد. این توییت ها ، توسط نویسنده Tammie Teclemariam ، باعث دلگرمی کارکنان غذا در لس آنجلس شد: آنها نیز شروع به ارسال پیام در مورد تعاملات ناخوشایند با میهن سکوت بود شکسته شده.

پیتر میهن

پیتر میهن ، که در سال 2016 نشان داده شد ، اوایل سال گذشته به عنوان ویرایشگر غذا در تایمز انتخاب شد ، اگرچه او تمام وقت در لس آنجلس زندگی نمی کرد. وی در ژوئیه امسال استعفا داد ، پس از طرح سوالات علنی در مورد رفتارهای قلدری در رسانه های اجتماعی.

(اما مک اینتایر / گتی ایماژ)

اسكارسگا گفت: به نظر می رسد كه این وضعیت از یك مسئله بزرگتر نمادین است: این دیدگاه كه برخی از ستاره های اخیراً استخدام شده در داخل تایمز محافظت می شوند.

از جن هریس ، نویسنده هیات مدیره و مسئول ویرایش غذا قبل از انتصاب میهن ، در سایت مواد غذایی دیجیتال نقل شده است خوردن پس از ترک هالیوود کاسه ، در ژوئیه 2019 ، در جریان یک معاشرت اجتماعی با دیگر کارمندان ، او مورد علاقه میهان قرار گرفت.

هریس گفت ، در صندلی عقب اتومبیل رانده شده توسط چانگ ، میهان مست بود ، خم شد و دو بار پای خود را گرفت. او گفت که میهان به او گفت که “مرزها را فشار می دهد”.

پس از این حادثه ، هریس ، چانگ و نویسنده ستاد ، لوكاس كوان پیترسون ، كه در جلو نشسته بودند ، توافق كردند كه آنچه را در بین خودشان حفظ كنند. هریس به Eater گفت که او از صحبت کردن می ترسد زیرا میهان رئیس او بود.

این توافق نامه نشان دهنده یک مشکل دیگر در Food بود: فرهنگ خرد. یافتن موفقیت به معنای داشتن طرف خوب میهن بود. طبق گفته چندین نفر از کارمندان غذا ، چانگ ، هریس و پیترسون (که او همچنین دوست دبیرستانی میهان بود) در محافل مورد علاقه سردبیر بودند.

یوشینو ، که بر همه آنها نظارت داشت ، گاهی در دایره اجتماعی نیز ظاهر می شود.

در اواسط ماه فوریه ، چانگ یک عکس تولد را در mezcalería Ticuchi ، مرسوم ، مد روز Enrique Olvera در بخش لوکس Polanco در مکزیکو سیتی منتشر کرد. چانگ در کنار رئیس خود میهان نشسته است و در طرف دیگر او یوشینو ، هریس و پیترسون نشسته اند.

اسكارسگا گفت: “ارسال این نوع تصاویر به مردم پیغام می دهد كه چه شخصی خودی است و چه شخص خارجی.”

هنگامی که میهان استعفا داد ، او پیامی را در توییتر خود منتشر کرد که در بخشی از آن گفته بود: “در تعهد بینایی تونل برای ایجاد بهترین کاری که ممکن بود ، من چشم مردم و احساسات آنها را از دست دادم.” پنج روز بعد ، کارمندان غذا جلسه ای با پرلستین و دپارتمان منابع انسانی تایمز داشتند – با حضور یوشینو و چانگ. آنها خواستار تحقیق در مورد منابع انسانی شدند.

آدیسون ، منتقد این بخش ، گفت: “همه ما احساس کردیم که کیمی تحت هر شرایطی از میهن محافظت خواهد کرد.”

میهن از اظهار نظر خودداری کرد.

یوشینو گفت: “من فکر کردم در حال ساخت تیمی از افرادی هستیم که می خواهند اینجا باشند و برای او کار می کنند.” “من فکر کردم که این تنش خلاقانه زیادی است که ما را به تکامل و بهتر شدن سوق می دهد. می بینم که الان اشتباه کردم: کارمندانش ترسیده و ضربه دیده بودند. من عمیقا متاسفم که شنونده بهتری نبودم که این را به طور کامل تری درک کند. “

در تاریخ 20 آگوست ، اتاق خبر از Pearlstine و Nancy Antoniou ، مدیر ارشد منابع انسانی کالیفرنیا تایمز ، ایمیلی دریافت کرد و گفت: تحقیقات نشان داد که “مدیران نتوانسته اند رفتاری را که می دانسته اند یا باید می دانستند نامناسب است ، پیشگیری یا گزارش دهند”

چانگ به دلیل گزارش ندادن حادثه روبرو شدن با هریس ، که باید به عنوان مدیر انجام می داد ، مورد بررسی قرار گرفت. پرلستین اعلام کرد که آلیس شورت ، پیشکسوت اتاق خبر ، به عنوان سرپرست سردبیر غذا وارد عمل خواهد شد. چانگ به پست قبلی Short ، سردبیر ستون یک ، ویترین روزنامه نگاری داستانی ، منصوب می شود.

این اقدام باعث عصبانیت کارکنان غذا شد ، که به آنها به عنوان یک نمایش آلو نگاه می کردند. پرلستین گفت ستون یک توقف موقت است و چانگ به عنوان خبرنگار در تجارت بازگردانده می شود ، جایی که وی کار خود را در سال 2007 ال.ای. تایمز آغاز کرد.

یوشینو دیگر بر غذا نظارت نمی کند. چانگ از اظهار نظر خودداری کرد.

استخدام میهن همچنین به مواردی اشاره کرد که برخی به عنوان نقطه کور در روش های پرلستین می دانند. او روزنامه نگاران مشهور را که اغلب از نیویورک بودند ، استخدام کرد تا غوغا کند. بعضی کارها را انجام داده بودند – دیگران این کار را نکردند ، از جمله میهان و استوارت امریچ ، سردبیر سابق سبک نیویورک تایمز.

پرلستین و امریچ قبلاً با هم کار کرده بودند و آنها در کمیته محافظت از خبرنگاران در شام در نوامبر 2018 با یکدیگر برخورد کردند. این زوج روز بعد برای قهوه ملاقات کردند و دو ماه بعد ، امریچ برای رهبری شنبه به LA Times پیوست ، تصویر و بخشهای سفر.

اما این درگیری فرهنگی بلافاصله برای امریچ رخ داد ، وی که 10 نفر از کارکنان تخلیه شده را به ارث برد و کارمندان به شیوه بی ادبانه او روبرو شدند. در پشت سر او ، کارمندان از Emrich به عنوان “شیطان خاکی ها می پوشد” ، اشاره به ویراستار مد خواستار رمان و “شیطان پرادا می پوشد” شروع کردند. امریش فقط نه ماه دوام آورد.

وقتی تلفن با او تماس گرفتند و توضیحات را به او گفتند ، امریچ خندید و گفت: “هیچ نظری ندارید.”

او اکنون یک ویراستار همکاری در Vogue است.

::

چند روز پس از تبدیل شدن به سردبیر اجرایی در ژوئن 2018 ، Pearlstine شکایتی ناشناس از چندین کارمند سابق و فعلی دریافت کرد که به عنوان یک ویرایشگر قدرتمند مستد ، کالین کرافورد ، “قلدر” و “پسر خشمگین” تماس گرفتند.

طولی نکشید که خبرنگار یکی دیگر از خبرهای خبری ، BuzzFeed ، از شکایت ناشناس آگاه شد و شروع به استشمام اطراف کرد. (BuzzFeed بعداً داستان را رها کرد.)

این مقدمه پرلستین در فرهنگ اتاق خبر بود که در آن روزنامه نگاران از مهارت های خود برای کشف اطلاعات برای افشای نقص مدیران استفاده کرده اند. چنین تلاشهایی در اجبار برکناری مدیران ارشد قبلی ، از جمله ناشر-ویراستار پیشین داوان مهاراج در سال 2017 ، سردبیر سابق لوئیس دیورکین در سال 2018 و ناشر سابق راس لوینسون در سال 2018 بسیار مثر بود.

ویراستار اجرایی Times نورمن پرلستین

ویراستار اجرایی تایمز ، نورمن پرلستین ، که به دلیل رسوائی های روزنامه تایمز مورد انتقاد قرار گرفت ، به اشتباهات خود اعتراف کرد و از سوابق خود دفاع کرد. وی گفت كه كنار نمی رود اما امیدوار است كه به زودی برنامه جانشینی را با صاحب مقاله تسریع كند.

(جی ل. کلندنین / لس آنجلس تایمز)

مبارزات سخت گیرانه به تشکیل انجمن صنفی لس آنجلس تایمز دامن زد و به Tronc کمک کرد تا تایمز را به Soon-Shiong بفروشد. اکنون پرلستین و تیم مدیریتی او زیر ذره بین قرار گرفتند.

بررسی اولیه منابع انسانی قادر به اثبات ادعاهای ناشناس علیه کرافورد ، معاون ویراستار مدیر که نظارت بر تصاویر و عکاسی را بر عهده داشت ، نبود.

شش ماه بعد ، شکایتی مبنی بر آزار و اذیت جنسی ، قلدری و تلافی جویی توسط کرافورد ، که شخص مورد نظر مدیریت برای کمک به مذاکره در مورد اولین قرارداد صنفی اتاق خبر بود ، به HR ارائه شد. این شرکت یک بازرسان خارجی را استخدام کرد ، وی تشخیص داد که ادعای آزار و اذیت جنسی علیه کرافورد در سال 1992 وجود داشته است.

کرافورد به طور ناگهانی در ژانویه 2019 بازنشسته شد. تابستان امسال ، زنان در اتاق خبر با انتشار طوماری خواستار رسیدگی مجدد به این موضوع شدند.

آنتونیو ، رئیس منابع انسانی در نامه ای در تاریخ 2 سپتامبر نوشت: “ما در 27 سال بعد هیچ سابقه دیگری در مورد آزار و اذیت جنسی توسط کرافورد به این شرکت گزارش نکردیم.”

کرافورد ، در بیانیه ای گفت: “مقاله تحقیق کرد و هیچ چیزی را برای تأیید ادعاها پیدا نکرد.”

از جمله منتقدان جدی مدیریت ، پاول پرینگل ، گزارشگر تحقیقی برنده جایزه پولیتزر بود که بخشی از یک گروه مردمی در اتاق خبر بود که در پشت صحنه مانور می داد تا رهبران قبلی را مجبور کند و مجادله های سانتا آنیتا و Pac-12 را دنبال کند.

پرینگل ، که تا سال گذشته رابط صنفی ورزش بود ، گفت: “ما در تلاشیم خانه خودمان را مرتب کنیم.”

امسال Pringle شروع به جستجوی پروژه گزارش Pearlstine کرد که منجر به دو داستان در سال 2019 در مورد یک شرکت الکترونیکی بحث برانگیز چینی ، Huawei شد. پرینگل می خواست بداند آیا تضاد منافع وجود دارد زیرا پرلستین قبل از پیوستن به روزنامه تایمز مشاور بوده است. یکی از مشتریان او ManLLab بود که رئیس آن ، مخترع استیو مان ، با یک شرکت دوم ارتباط داشت که ادعا می کرد با Huawei تجارت کرده است. پرلستین به عنوان مشاور بدون مزد MannLab خدمت کرده بود.

پرینگل ، سردبیرش جک لئونارد و پرلستین در تاریخ 13 فوریه در دفتر Pearlstine با یکدیگر دیدار کردند. هنگامی که از Pearlstine در مورد درگیری وی سedال شد ، خشمگین شد. تایمز یک شرکت حقوقی خارج را برای تحقیق استخدام کرد و گفت که هیچ تضاد منافع و نامناسبی توسط پرلستین پیدا نکرد.

“تنها رابطه من با هواوی رابطه روزنامه نگاری ، گزارشگری و نوشتن داستان بود. هیچ تضاد منافع و هیچ quo pro quo وجود نداشت. “ او گفت.

متعاقباً پرینگل شکایت کارگری را مطرح کرد و ادعا کرد که پس از این حادثه ، پرلستین با رد ایده های داستان شروع به تلافی جویی علیه او کرد. این شرکت گفت هیچ مدرکی برای مقابله به مثل وجود ندارد.

با توجه به پاسخ این شرکت به شکایت مستمر پرینگل ، “گرچه پرلستین ادعاها را پوچ دانست و با عصبانیت واکنش نشان داد ، اما پس از آن تقریباً یک ساعت به سوالات پرینگل پاسخ داد.”

پرینگل گفت: “در هر یک از این موارد ، من همه کارها را به روش مناسب انجام دادم: داخلی ، بی سر و صدا ، ضبط شده ، رو در رو و کتاب. اگر او همه کارهای کتاب را انجام داده بود ، پس ما صحبت نمی کردیم. “

بعدازظهر جمعه در ماه فوریه ، بلافاصله پس از رویارویی در دفتر پرلستاین ، یک خبرنگار زن نامه ای را به دفاتر زیست پزشکی Culver City از Nant ، که متعلق به Soon-Shiong است ، تحویل داد.

در این نامه ناشناس ، در بخشی از متن آمده است: “اتاق خبر به طور فزاینده ای نگران است كه سرمایه شما در The Times توسط رهبری شركت كه فاقد چشم انداز ، تمركز و اخلاق است تا ما را به آینده ای زنده و پایدار هدایت كند ، به هدر می رود.”

چهار ماه بعد ، پس از یک جلسه ساعت طولانی شهردار شهر درباره نژادپرستی در روزنامه ، پرلستاین جلسه بزرگنمایی را با یک پیشکسوت مترو ، ماریا لا گانگا انجام داد. در پایان گفتگوی آنها ، پرلستین ادعایی جدی را مطرح كرد: او لانگا را به تحویل نامه ناشناس به ساختمان نانت متهم كرد.

لا گانگا گفت که او نمی داند او در مورد چه چیزی صحبت می کند. در واقع ، او خبرنگار نبود كه نامه را رها كرد. پرلستین با اصرار ادامه داد و گفت که تصویر او در تصاویر نظارتی ثبت شده است – اما این مورد اختلاف است.

پرلستین از اظهار نظر خودداری کرد و گفت که حل و فصل شکایات مربوط به این حادثه محرمانه است. به عنوان بخشی از این قطعنامه ، به گفته دو فرد آشنا به جزئیات که مجاز به اظهار نظر نبودند ، پرلستین از طرح این ادعا و شبح نظارت عذرخواهی کرد.

“من L.A. Times را دوست دارم و برای آنها ارزش قائل هستم. … این خانه من است ، “لا گانگا گفت. “اما تصمیماتی که توسط برخی از ویراستاران برتر گرفته می شود ، نظرات و ارزش های همکاران من در اتاق خبر را منعکس نمی کند.”

در میان افزایش اصطکاک ، چندین رسانه شروع به گزارش در مورد مشکلات مدیریت مقاله کردند. نشت مواد داخلی به رقبا نیز باعث ایجاد تنش در داخل کشور شد.

سون شیونگ درباره نشت اتاق خبر گفت: “این کاملا درد من است.” “آنها باید از خود بپرسند … یک سوال بسیار ساده: آیا من کار درستی انجام می دهم؟”

Soon-Shiong emphasized that staffers need to see themselves as partners with management, not antagonists. And he’s gotten a better view of the situation this summer after he, his wife Michele and their daughter Nika met with the newsroom union’s Black Caucus and Latino Caucus, as the paper grapples with its historical mistreatment of people of color.

“We need to listen,” Soon-Shiong said. “The pain was real. People really felt distraught, but I think it was a bit unfairly directed just to management.”

Since the marathon June town hall meeting, The Times has taken steps to address its shortcomings, including mandatory employee training on bias.

It named Kimbriell Kelly, deputy editor for investigations, as incoming Washington bureau chief, the first Black journalist to hold the prestigious newsroom title. Earlier this month, the paper elevated Angel Jennings — the lone Black reporter in the Metro department — to the masthead as the paper’s first Culture and Talent editor.

Soon-Shiong, for his part, said staffers must feel comfortable bringing complaints forward without fear “of any retribution.”

“It’s not good for any of us to continue this squabbling,” Soon-Shiong said. “We’ve got to work together because there’s an opportunity here for us to thrive.”

The paper, he said, will begin a search for a successor to Pearlstine when Pearlstine is ready to step down. Pearlstine said he hoped to have that conversation with Soon-Shiong by year’s end.

“The right person will be the right person when that person shows up,” Soon-Shiong said. “To be honest, we’ve not found or seen that person yet.”

منتشر شده در دانلود فیلم