رفتن به نوشته‌ها

FCC با پخش 48 میلیون دلار جریمه از پخش سینکلر پخش می کند

کمیسیون ارتباطات فدرال به عنوان بخشی از توافق نامه برای حل چندین تحقیقات در مورد اقدامات ادعا شده این شرکت ، 48 میلیون دلار گروه پخش سینکلر – بزرگترین مجازات مالی در تاریخ 86 سال FCC را جریمه کرده است.

علاوه بر پرداخت رکورد جریمه ، گروه ایستگاه تلویزیونی مریلند نیز موافقت کرد که به “یک برنامه رعایت دقیق” عمل کند. در عوض ، دولت سه تحقیق درباره اقدامات سینکلر را متوقف خواهد کرد.

یکی از تحقیقات به دنبال این بود که آیا سینکلر مذاکره کرده است “با حسن نیت” با ارائه دهندگان تلویزیون پولی. دیگری نگاهی به “عدم موفقیت” سینکلر در افشای صحیح برای بینندگان حامی برخی از برنامه نویسان آن داشت.

در سال 2017 ، FCC از سینکلر به خاطر تبلیغات تبلیغاتی که در مطبوعات آن منتشر شد بدون هیچ گونه ادعایی انتقاد کرد. این آژانس در آن سال جریمه 13.4 میلیون دلاری علیه سینکلر به دلیل عدم شناسایی محتوای حامی مالی که در ایستگاه های تلویزیونی آن پخش شده است ، به شما تعلق می گیرد. این جریمه در شهرک جدید گنجانده شده است.

جریمه ای که روز چهارشنبه به سینکلر تحمیل شد ، دو برابر مبلغی بود که توسط سازمان ارتباطات دانشگاه Univision در سال 2007 پرداخت شد تا شکایتی مبنی بر اجرای صابون بچه ها به جای برنامه های آموزشی حل شود.

آجیت پای رئیس FCC روز چهارشنبه گفت که او توصیه نمی کند مجوزهای ایستگاه تلویزیونی سینکلر را باطل کند ، اقدامی که توسط برخی از رقبای سیاسی سینکلر انجام شده است. چنین حرکتی ویرانگر بود.

اقدامات تجاری سینکلر در تلاش برای تصرف Tribune Media ، یک گروه تلویزیونی برجسته تلویزیون که شامل کانال 5 KTLA-TV در لس آنجلس و WGN-TV در شیکاگو بود ، مورد بررسی قرار گرفت. پرزیدنت ترامپ از این معامله حمایت کرد ، اما FCC به سینکلر گفت که نیاز به واگذاری برخی از دارایی ها ، به عنوان شرط کسب تصویب.

سپس سینکلر ترتیب داد تا حدود تعداد ایستگاه های تلویزیونی یک شرکت واحد را حدوداً محدود کند.

سینکلر پیشنهاد انتقال WGN به یک مشارکت محدود را داده بود اما همچنان کنترل عملکرد ایستگاه را حفظ می کند. سینکلر همچنین گفت که این ایستگاه های تریبون در دالاس و هیوستون را به یک شرکت دیگر می فروشد ، اما این خریدار روابط تجاری پیشگویی با سینکلر داشت.

آجیت پای

“آژیت پی” رئیس FCC چهارشنبه در بیانیه ای گفت: “رفتارهای سینکلر در تلاش برای ادغام با Tribune کاملاً غیرقابل قبول بود.”

(ژاکلین مارتین / آسوشیتدپرس)

FCC در این توافق ها متوقف شد و گفت سینکلر “واقعیات را کاملاً افشا نکرد” درباره فروش برنامه ریزی شده سه ایستگاه تلویزیونی. هنگامی که Tribune Media از سینکلر به قیمت 1 میلیارد دلار شکایت کرد ، این ادغام پیشنهادی از بین رفت. ایستگاه های تلویزیونی Tribune از آن زمان به Nexstar Media فروخته شده اند.

پای چهارشنبه در بیانیه ای گفت: “رفتار سینکلر در طی تلاش برای ادغام با Tribune کاملاً غیرقابل قبول بود.” “مجازات امروز ، همراه با عدم موفقیت معامله Sinclair / Tribune ، باید به عنوان یک احتیاط برای سایر مجوزها در نظر گرفته شود که در آینده به تأیید کمیسیون معاملات بپردازند.”

در بیانیه ای ، کریس ریپلی ، مدیر اجرایی گروه پخش سینکلر ، گفت که این شرکت “از قطعنامه ای که امروز توسط FCC اعلام شده است و از پیشروی خود راضی است” خوشحال است. ما از کارکنان FCC بخاطر تلاش خود در رسیدن به این قطعنامه تشکر می کنیم. سینکلر متعهد است تا به طور کامل با همه تنظیم کننده های خود تعامل برقرار کند تا از رعایت کامل قوانین ، قواعد و مقررات قابل اجرا اطمینان حاصل کند. “

امسال ، سینکلر و نکسستار (که رسیدگی به دعوا را از تریبون به عهده گرفت) دادخواست 2018 را حل کردند. سینکلر موافقت کرد که به Nexstar 60 میلیون دلار بپردازد و ایستگاه تلویزیونی خود را در لکسینگتون ، کی تغییر دهد.

سخنگوی FCC گفت روز چهارشنبه نسخه ای از فرمان رضایت نامه با Sinclair فوراً در دسترس نخواهد بود.

Nexstar از اظهار نظر خودداری کرد.

ایستگاه های تلویزیونی Los Angeles Times و Tribune تا سال 2014 بخشی از همین شرکت بودند.

منتشر شده در دانلود فیلم